با بزرگترین و برترین برندهای دیزل ژنراتور دنیا آشنا شوید!
با بزرگترین و برترین برندهای دیزل ژنراتور دنیا آشنا شوید!

دیزل ژنراتور که به عنوان یک تولید کننده برق نقش مهم و حیاتی در صنایع دارد و نیز در مراکز درمانی، کارگاه ها و کارخانجات، پمپ بنزین ها و... مورد استفاده قرار می گیرد در طرح ها و مدل ها مختلف در سراسر دنیا تولید و عرضه می شود که در این مقاله برترین ها و بزرگترین های آن را برای شما نام خواهیم برد.

دیزل ژنراتور چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده دیزل ژنراتور را برای شما تعریف کنیم می توانیم بگوییم؛ یک منبع برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است که به آن موتور برق نیز می گویند و به عنوان منبع تغذیه در موارد بحرانی و اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد که به صور کلی شامل دو بخش موتور دیزلی و ژنراتور است.

معرفی بهترین و بزرگترین دیزل ژنراتور های دنیا همراه با ویژگی های هر یک

بهترین و بزرگترین دیزل ژنراتور در دنیا شامل موارد زیر هستند.

1- دیزل ژنراتور پرکینز انگلستان

دیزل ژنراتور پرکینز که سابقه به مدت 85 سال دارد و توسط کشور انگلیس ساخته می شود.

یکی از دیزل ژنراتور های معروف در ایران است و دارای ویژگی های زیر است.

2- دیزل ژنراتور ولوو سوئد

دیزل ژنراتور ولوو که یکی از دیزل ژنراتور های پر مصرف در ایران است و موتور آن را شرکت ولوو سوئد می سازد از کیفیت بسیار بالایی برخورد دارد است که در زیر چند مورد از ویژگی ها آن را برای شما بیان می کنیم.

3- دیزل ژنراتور ایویکو ایتالیا

شرکت ایتالیایی ایویکو سابقه ای 45 ساله در تولید موتور های دیزلی و صادر کردن آن به کشورمان ایران دارد. این دیزل ژنراتور ها که بسیار به صرفه هستند و در فروشگاه های مختلف در ایران به فروش می رسند دارای ویژگی های زیر اند.

4- دیزل ژنراتور کاترپیلار آمریکا

این نوع از دیزل یکی از بهترین دیزل ژنراتور ها جهان است و در ایران بیشتر در فشار بالای کاری و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ویژگی های زیر است

5- دیزل ژنراتور پرکینز ایران

دیزل ژنراتور پرکینز که ساخت شرکت موتور سازان یا همان تراکتور سازی تبریز و یکی از بزرگترین شرکت ها در ایران با سابقه ای 28 ساله است دارای ویژگی های زیر است.

6- دیزل ژنراتور دویتز آلمان

این دیزل ژنراتور که توسط شرکت آلمانی دویتز با سابقه ای به قدمت 155 سال تولید و وارد بازار ها جهانی از جمله ایران می شود ویژگی های زیر را دارد

7- دیزل ژنراتور دوسان کره

کره های ها نیز در سال های اخیر موفق به تولید دیزل ژنراتور شدند که اولین شرکت در این کشور که موفق به تولید و صادر دیزل ژنراتور شد شزکت دوسان است که دیزل هایی با کیفیت بسیار بالا تولید و به کشور ها اروپایی و آمریکایی صادر کرده است.

در این جا چند مورد از ویژگی ها مهم دیزل ژنراتور ها تولید شده توسط آن را بیان می کنیم.

8- دیزل ژنراتور اسکانیا

دیزل ژنراتور اسکانیا که توسط شرکت سوئدی اسکانیا ساخته می شود به کشور های گوناگون از جمله کشورمان ایران صادر می شود که دارای ویژگی های زیر است.

9- دیزل ژنراتور کامینز چین

کامینز که یگ شرکت چینی است موتور های مشابه موتور های کامینز آمریکا تولید کرده و وارد بازار های جهانی می کند که دیزل ژنراتور های آن دارای خصوصیات زیر هستند.

10- دیزل ژنراتور ام تی یو

ام تی یو که یکی از شرکت های آلمانی است و از سال199 فعالیت می کند از سری شرکت های تولید و صادر کننده دیزل ژنراتور است که خصوصیات دیزل ژنراتور های آن به شکل زیر است.

11- دیزل ژنراتور بنز ایران

دیزل ژنراتور بنز ایران که توسط شرکت ایران خودرو ساخته می شود دارای خصوصیات زیر می باشد.