FA

کاربرد دیزل ژنراتور کامینز در کجاست؟

کامینز از شرکت های برجسته ای است که ژنراتورهای دیزلی را در اندازه و با کاربردهای مختلفی می ‌سازد. این دستگاه ها دارای مصرف سوخت بهینه، نویز و آلودگی صوتی کم می باشد و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدتی دارند. به همین علت کاربرد دیزل ژنراتور کامینز وسعت زیادی که در حوضه های تولید و فناوری دارد.
شرکت کامینز با کمک گرفتن از تیم متخصصان و مهندسان خلاق و به روز خود در جهت ساخت و تولید ژنراتور های مدرن و دیزل هایی با توان بالا برای برطرف کردن احتیاجات مشتریان خود تلاش می کند. و دستگاه های ساخت این شرکت، ژنراتورهای دیزلی با کیفیتی هستند که در سایزها و اندازه ‌های متفاوت تولید می شوند و کاربرد های متفاوتی دارند.

 

چه صنایعی از دیزل ژنراتور کامینز استفاده می کننند؟

 

یکی از مهمترین کاربرد های دیزل ژنراتور کامیز استفاده در پایگاه های صنعتی می باشد. این موتور های دیزلی در ایستگاه های مسکونی، صنعتی، معدن، دریایی، راه آهن، نفت و گاز، و مراکز داده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
به عنوان یکی از مولدهای برق و سیستم های پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می شود.
این مدل دیزل ژنراتورها توانایی این را دارند که برای تداوم بخشیدن به چرخه تولید در صنایع گوناگون به کار برده شوند. محصولات کامینز دارای ویژگی های زیادی هستند که توانسته اند در صدر برندهای دیگر ارائه دهنده انواع دستگاه های تولید کننده برق قرار گیرند.

 

دیزل کامنیز

 

 

برند کامینز

 

برند کامینز دارای سابقه ای درخشان در تولید موتورهای دیزلی است و بیش از یک قرن سابقه در تولید انواع ژنراتور را دارد و به همین خاطر توانسته است در تمام جهان بیش از 500 شرکت دیگر را زیرمجموعه خود کند.
در حال حاضر شرکت کامینز یکی از تولید کنندگان مشهور موتور های برق است که در تولید انواع ژنراتور از سایر شرکت ها در جهان پیشی گرفته است.کاربرد متنوع دیزل ژنراتور در صنایع گوناگون باعث شده که تقاضای مشتریان برای خرید آنها افزایش یابد.
شرکت زراب نیز به عنوان یکی از برترین واردکنندگان موتورهای دیزلی باکیفیت از برندهای معتبر جهانی، در حال حاضر دیزل ژنراتور کامینز را که از بهترین متریال ها و قطعات در ساخت آن استفاده شده، در سایت خود عرضه کرده است.با توجه به اینکه قطعات و متریال تولیدات کامینز در ایالات متحده آمریکا و در کشورهای انگلستان و هندوستان مونتاژ می شوند، از کیفیت بالایی برخودار بوده و دوام و طول عمر بالایی دارند.

کاربرد دیزل ژنراتور کامینز

 

 

کاربرد دیزل ژنراتور کامینز در صنایع و کارخانه ها

دیزل ژنراتور کامینز، بسیاری از نیازهای کارگاه های کوچک تا کارخانجات بزرگ تولیدی را در زمینه تامین برق اضطراری برآورده می کند.
در موارد گوناگون صنایع و تولیدکنندگان مختلف به خاطر داشتن افت ولتاژ یا مشکلات دیگر شاهد قطع برق به صورت مقطعی و گاهی اوقات هم طولانی مدت هستند.
در چنین شرایطی کاربرد دیزل ژنراتور کامینز کاملا ضروری است. این موتور برق، به گونه ای طراحی شده است که می ‌توانید حداکثر بهره وری را از آن بگیرید و دارای عملکرد بسیار مطلوبی می باشد.

 

دیزل کامینز از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اجزای تشکیل دهنده این دستگاه عبارتند از:
تمامی دستگاه های دیزلی دارای یک موتور و یک ژنراتور می ‌باشند که از اجزای اصلی آنها به شمار می آیند.
دارای سیستم خنک کننده یا رادیاتور است.
دارای یک سیستم تزریق سوخت می‌باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه که کاربرد دیزل ژنراتور کامینز را بسیار گسترده کرده، مجهز بودن آن به توربو شارژ است.
دارای یک تابلو دستی با برد کنترل و مانیتورینگ می ‌باشد.

 

ویژگی تولیدات کامینز

کاربرد های متنوع دیزل ژنراتور کامینز از مهمترین ویژگی های آن است. علاوه براین می توان موارد زیر را نیز به عنوان بهترین مشخصات این موتورهای برق نام برد:
دارای سرعت بسیار زیاد در تولید برق در شرایط اضطراری است.
دسترسی به این دیزل بسیار آسان می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های این دیزل ها برخورداری از خدمات پس از فروش است.

کاربرد دیزل ژنراتور کامینز در کجاست

 

مزایای موتور ژنراتور دیزلی چیست؟

یکی از مزایای موتور ژنراتور دیزلی که می توان به آن اشاره کرد این است که از موقعی که موتور دیزل شروع به کار می‌کند، در مقایسه با موتور بنزینی که نیاز به جرقه دارد تغییر فشار خفیفی صورت می گیرد.همینطور سوخت دیزل شامل نقطه ی فشار بالاتر می ‌باشد و این امر موجب می‌شود که باعث کاهش انفجار یا آتش سوزی شوند.موتور ژنراتور دیزلی ساخت ساده‌ای نسبت به موتور های بنزینی دارند ، همچنین قطعات آن احتیاج کمتری به تعمیر و نگهداری دارد.
موتور ژنراتور دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی بسیار ارزان تر می باشد و به همین دلیل مقرون به صرفه تر می‌ باشند، همچنین موتور های ژنراتور دیزلی پایدار تر می ‌باشند و توانایی تحمل بارهای سنگین را دارند.

خدمات پس از فروش دیزل های ژنراتور کامینز به چه صورت است؟

یکی از مزایای مهم انواع ژنراتورهای کامینز این است که دارای خدمات پس از فروش مناسب هستند.
مشتریان گرامی می‌توانند با خرید تولیدات کامینز از سایت زراب از این خدمات پس از فروش شامل نصب و بازدید دوره ای توسط متخصصین ما بهره مند شوند.

جمع بندی

موتور برق ها در صنایع مختلفی به کار می رود. مهم ترین کاربرد دیزل ژنراتور کامینز استفاده از آن به هنگام قطعی برق است.
برای آشنایی بیشتر با کاربرد دیزل ژنراتورها توصیه می گردد مقاله مشخصات دیزل ژنراتور های صنعتی و کارایی آن ها را بخوانید.
برای سفارش انواع دیزل ژنراتور کامینز با کیفیت و مناسب می توانید به سایت زراب مراجعه کرده و ژنراتور های مورد نیاز خود را از سایت ما خریداری کنید.

17 اسفند 1400
منبع:
دیدگاه خود را بنویسید